Ändrade planer

Jag har inte så mycket spännande att berätta så jag skriver om det jag kan så jag ber om ursäkt till de stackars läsare som förväntar sig något roligt.

Min semester har tagit en ny form. Efter lite tänk fram och tillbaka kom jag fram till att jag inte åker till Hanmer Springs nu, det blir så mycket extra bensinpengar för så lite att jag hellre sparar Hanmer Springs till ett senare tillfälle. Den nya planen är att jag bilar ner till Arthur's Pass som ligger vid Nelson Lakes National Park. Övernattar istället där och tar extra mycket tid att upptäcka nationalparken. Det kan bli spännande, Hanna går vilse i vildmarken. Jag ser i vilket fall fram emot det.

Hmm, i övrigt har det inte här mycket. Det är dåligt väder idag vilket är lite tråkigt. Jag hade gärna gått eller suttit ute i solen men det är bara gråa moln överallt. Så istället spenderar jag min lediga dag inomhus, spännande. Jag har tittat på Superman! Eller tja Stålmannen. Den första filmen från 1978. Det var roligt, jag känner igen flera delar från när jag såg den som liten men det var mycket jag inte kände igen så jag undrar om jag verkligen såg hela filmen som barn.
Måste hyra uppföljaren i veckan för jag tror att det är den andra filmen jag såg mest, när Krypton-skurkarna kommer till jorden, det har jag en hel del minnen av.

Anyways, nu ska jag återgå till min grå och tråkiga söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0