Bättre än kocken?

Något jag tänkt en del på är Justines väldigt lilla aptit. Hon äter nästan mindre än jag åt hemma vilket är lite oroande då hon har både sig själv och bebisen att "försörja". MEN, något jag också lagt märke till, vilket jag fick lite bekräftat idag, är att hon äter mer när jag lagar mat. Tycker hon mer om min mat än Horsts? Haha
Hon petar ofta lite i maten och lämnar mycket i vanliga fall men sätter glatt i sig en portion och ibland lite till när jag serverar middagen. Det känns ganska bra. Vad tror ni?



Svar till mammas kommentar

-läskiga linbanor - SÄKERHETSSELE och SJUKFÖRSÄKRING
-strömmar i havet (man får inte simma ut i havet) - Simma? Nu? Då är det inte strömmar du ska oroa dig för utan köldskador!
- hajar - Se ovanstående kommentar
-vattenormar - Det finns inga ormar på Nya Zeeland
-att du går vilse i nationalparker - Stigar, karta, kompass, mobiltelefon, utbildade guider...
-att du går vilse och blir attackerad av läskiga insekter och får otäcka sjukdomar - Det finns inga farliga insekter på Nya Zeeland.
- att du är ute på äventyr själv och inte har förstånd att hålla dig inne vid mörkrets inbrott - Jag är mörkrädd och trött på kvällen, vad tror du?
-allt annat som jag inte kommit på än - Ingen kommentar

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, enligt Lonely Planet har Nya Zealand två giftiga spindlar, en som kommer från Australien och en som i princip är utrotad så jag tror att du kan vara lugn, dock är ju inte Australiensare att leka med ;-)

2009-08-25 @ 17:46:07
URL: http://nogg.se/hep
Postat av: Papsi;-)

Måste inte bara kännas bra för självförtroendet utan även för det lilla hämndbegäret hehehehe, tänker alltid på den där tidningen hos hönsen...muhaooo



Kramiz från papsi;-)

2009-08-29 @ 10:20:32
URL: http://sodertaljesk.se
Postat av: Maln

När du och Hilding får barn ska jag sitt och njuta oerhört när ni oroar er - och komma med lite tuffa kommentarer......he he he.



Tror sjutton att du lagar kanonmat - du har ju haft en mästare att lära från flinar självgott



Jag ser fram emot fler bilder från bildprojektet - förresten kan du önska dig en portabel hårddisk/kompletterande i julklapp. Fast Mats tycker det är bättre att göra DVD-backuper. MAts säger att man får in 4Gb på en DVD. Jag vet inte jag. Mest nervös är jag för att inte få se alla dina bilder!!!

2009-08-29 @ 10:32:47
URL: http://www.pimpaminhylla.se
Postat av: Hilding

Hahahaha! Skrattar gått åt allting i det inlägget! Mamma o hennes jönserier =) Lite kul också att hon tycker mer om din mat, men horst kanske inte varierar sej så mycket? Kanske att det saknades lite variation? =)

2009-08-30 @ 20:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0