Ett mirakel har skett!

Efter över en månads irriterat letande har min webcam ÄNTLIGEN hittats. Som jag har letat efter den där dumma saken... och de senaste veckorna har jag tänkt gå och köpa en ny om den inte dyker upp. Givetvis kände jag att om jag köpte en ny skulle den gamla dyka upp. Så precis nu när jag frågar Justine om hon sett den (har inte sagt något tidigare) så bestämmer jag mig för att få ändan ur vagnen och titta i deras sladdskåp och VIPS där är den! Justine sa att hon inte sett den så jag blev lite besviken men där låg den i vilket fall (säkert Horst som lagt den där...). Det konstiga är att den aldrig lämnat mitt rum, inte vad jag kan minnas i vilket fall. Så den borde inte ha hamnat i deras sladdskåp.

Men det har ingen betydelse längre för nu är den tillbaka och jag tänker använda den i fortsättningen i ren tacksamhet. :-)
I övrigt har jag nu kommit fram till vad jag ska göra på min semester. Datumen är bekrätade, det blir mellan den fredag den 11 och måndag den 21 September. Ska bara ringa Justines vän Vicky och fråga om jag kan stanna två eller tre nätter hos henne sen är det bara att börja boka allt. Förutom att åka till Christchurch tänkte jag bila ner till Hamner Springs via Lewis Pass (fin nationalpark där), stanna i Hamner Springs en eller två nätter och sedan åka upp igen genom Nelson Lakes National Park. Så jag behöver inhandla en vägatlas.
Budget: $850

Kommentarer
Postat av: Victoria

hahhaha, bra att du inte köpte en ny då :D

2009-08-05 @ 07:03:48
URL: http://ohvicky.blogg.se/
Postat av: Almie

Gött! Nu kan vi Skypa med webcams!

2009-08-05 @ 20:13:59
URL: http://almiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0