On top of the world

Kom nyligen tillbaka från mitt första fitness boxningspass och jag är helt exalterad! Det var hur kul som helst. Jag hade turen på min sida också; det var bara jag där idag. Donna ("läraren") har fått flera samtal av intresserade men de flesta vill gå på kvällspassen. Så det var bara jag och Donna. Ovanpå det är första lektionen gratis så jag fick helt enkelt ett gratis personlig träningspass med ett proffs, tjiho! Så nu har jag lite insikt i vad passen går ut på så på onsdag så behöver jag inte vara rädd för att göra bort mig helt om det är fler som dyker upp.

En timmes pass var det och tiden bara rann, hade lätt viljat fortsätta en timme till. Uppvärmning följt av boxning och sist ett multipass där jag körde två minuter av lite allt möjligt. Boxning är inte lätt, det är mycket man måste hålla reda på och min koordinationsförmåga är inte på topp. Givetvis lär den bli bättre med tiden.

Lyckat helt enkelt. Detta lär jag fortsätta med så länge som möjligt. :-D

Kommentarer
Postat av: Papsi;-)

Tusan, man får passa sig för att sticka upp mot dig sen - annars riskerar man väl att få en propp:-)



Papsi;-)

2009-08-11 @ 17:22:30
Postat av: Mamma

Nu vet jag varför du gillar det! Morfar har ju varit boxare ha ha ha.

2009-08-11 @ 21:47:41
URL: http://www.pimpaminhylla.se
Postat av: Hilding

Jag tränade nån sorts av fitnessboxning med skolan en temadag.. FYFAN va jag blev trött den dagen kan jag ju lova! Om ditt pass var minst lika jobbigt ska du defenitivt få creds =)

2009-08-14 @ 20:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0