Bättre sent än aldrig

Torsdag, 10 December, kl 09:40

Här kommer videon som visar runt i trädgården, jag gjorde den för över en månad sedan men jag har försökt ladda upp den på YouTube förut och har misslyckats. Nu fungerade det dock så här är den. Den här filmades innan den stora flytten, så mitt rum är ju då inte där jag säger att det är osv. Men ni fattar väll helheten




Några punkter jag kan uppdatera er med:

- Däcket är betalt, det gick på $100.
- Jag har förmodligen utvecklat någon slags Nya Zeeländsk pollenallergi så jag är täppt och har svårt att andas. Men jag överlever väll det också.
- Justine vet nu att jag åker hem tidigare, även om min anledning till detta var en stor fet lögn men det spelar ju ingen roll. Hon gick på det så det räcker för mig.
- Justines föräldrar Helen och John kommer hit idag så innan veckan är slut kommer jag ha bokat allting inför min Queenstown resa. Den blir i början på Februari någon gång.
- Min semester i Januari är i planering, förmodligen blir det promenad längs Abel Tasman National Parks kust istället för att åka båt. Förhoppningsvis kan jag spara pengar i och med det. Jag ska prata med Christian och Sylwia (tysken och österrikaren från restaurangen) om de vill hänga med, det är ju trots allt roligare att vara fler än att bara vara själv. Om det inte är på gör jag det själv, Justine har ett enmanstält som jag kan låna! (Det tar ett par dagar att gå om man vill stanna vid stränderna).
- Lisa vars barn jag var barnvakt hos förra veckan har erbjudit mig ett jobb som städerska hos henne. Innebär att jag ett par timmar i veckan skulle komma och städa hos henne och tjäna lite extra pengar, tjoho! Det är en plåga att städa här och att behöva göra det dubbelt så mycket någon annanstans är ingen rolig tanke men de extra pengarna behövs verkligen.
- Ikväll är det volontärpartaj på SPCA, hoppas det blir kul!

Om det finns något mer intressant att berätta tar jag det senare. Jag har varit seg på blogg-mail-fronten den här veckan eftersom Internet segade ner i helgen (jag har laddat ner lite för mycket hehe...) men nu är allting tillbaka som vanligt så en ny header kommer väll innan veckans slut i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet inte om jag överlever att du inte kan stava till "väl"! Nu ska jag titta på filmen för det glömde jag i går.



Pussar och kramar i mängd

Mamma

2009-12-11 @ 18:09:10
Postat av: Mamma

Och hur går det med grönsakerna???

Mera pussar och kramar

Mamma

2009-12-11 @ 18:17:12
URL: http://www.pimpaminhylla.se
Postat av: Almie

GRYMT snygg banner!!!

2009-12-13 @ 15:39:20
URL: http://almiie.blogg.se/
Postat av: Hilding

Haha nu tog jag entligen mitt lata arsle o glodde på filmen xD Men jo.. Till och med jag tycker att det e synd att dom inte tar vara på det där, nästan så att jag skulle fixat i ordning det xD Tror att det säkert var jätte fint där en gång i tiden..

2009-12-15 @ 16:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0