Hannas mini-Jul



Hanna firar jul med sig själv på morgonen. Jag satt i sängen och öppnade paketet från pappa. TJOHO! Så jag smaskade lite julskum (sparsamt, det ska ju räcka ett tag nu hehe), lyssnade på SR Klassisk Jul, läste Kalle Ankas julpocket, såg ett Arne Weise klipp på YouTube och Kalle Anka Djungelns Pajas också förstås. Det skvätte några tårar, oundvikligen... Julälskare som jag är. Resten av dagen kommer jag läsa Kalle Anka, storstäda huset och fixa julklappen till Justine och Horst.

Imorgon åker jag till Donna kl 1! Spännande.

GOD JUL!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tror anledningen till mitt julpyntvägrande denna jul är att du inte är hemma. Vi har dock röd vaxduk och en ulltomte (fin) som jag fick av Mari-Anne på jobbet. Och tomten ska få gröt i kväll och så ska katterna, inklusive garagekatten, få lyxkattmat.

Många pussar och kramar

Mamma

2009-12-24 @ 08:35:40
URL: http://www.pimpaminhylla.se
Postat av: Elin Axell

Hej Hanna! Nu har vi julfest hemma hos oss. Granen är klädd och det ligger MASSOR med paket under den!;)



MVH Elin och Emma:)

2009-12-24 @ 13:22:50
Postat av: Hanna

God Jul!



Btw, Vad brun du är...

2009-12-24 @ 18:58:40
URL: http://nogg.se/hep
Postat av: Sabina

God jul Hanna <3. Hoppas du får en fin dag. Tänker på dig. Gud vad brun du har blivit. :)

2009-12-24 @ 22:05:26
Postat av: Papsi;-)

Hallåj Hanna, nu har papsi fixat nytt headset! Om du vill och kan skypa din måndags morgon så behöver vi göra det tidigt, senast 08.00. Eftersom Hilding ska bjuda farsan på bio ikväll (svensk tid), 21.15.

Luftslottet som sprängdes!



Puss & kram!

Papsi;-)

2009-12-27 @ 17:28:05
URL: http://www.sodertaljesk.se
Postat av: Hilding

GOJUL!! =) Måste faktiskt hålla med om att du e riktigt brun xD

2009-12-29 @ 05:40:09
Postat av: Åsa Billefält

God fortsättning!

Vad kul att du uppskattade julklapparna från oss. Måste kännas konstigt med sommar under julen? Här har vi haft en riktig jul med kyla och snö. Efter någon dag med slask har kylan återvänt, det ska visst bli - 20 grader.



Ha det så bra och Gott Nytt År!

Hälsningar

Åsa

2009-12-29 @ 17:20:58
Postat av: Almie

Shit.. Hanna du har ju faktiskt fått färg på dig...!

God Jul föresten! ;)

2009-12-29 @ 21:15:56
URL: http://almiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0