Mer SPCA åt folket

Söndag, 6 December, kl 17:50

Som ni ser jobbar jag på en ny layout! Förmodligen blir det den här bloggens sista också. Trevligt va?
Tills allting är klart har jag lagt upp en video på YouTube med kattungarna jag kelade med i torsdags. "Tyvärr" hade alla blivit bortadopterade idag. Så idag ägnade jag mig åt annat än att kela med katter. Till exempel försökte jag och Jane att mjölka Hazel (en get) men det gick mindre bra. Jag matade lammen (som syns i videon nedan) med flaska och lekte lite med de nya kattungarna som fortfarande är väldigt små, ca 4 veckor skulle jag gissa.
På grund av dagens urkväder var jag kvar på SPCA fram tills 1 varav jag sedan åkte hem, åt lunch och sträckläste ut Living Dead in Dallas som jag började på igår. Det är del två i True Blood bokserien (bokserien heter Sookie Stackhouse: The Southern Vampire Mysteries). Satte mig på reservationslistan på biblioteket så fort jag läst ut första boken, det var väll några veckor sedan? Det är två reservationer framför mig och med julen och nyår som kommer och alla biblioteket-är-stängt dagar insåg jag att jag inte skulle få boken innan årets slut. Vad gör man? Man laddar ner boken från Pirate Bay såklart! Lite B att läsa ett Word dokument, måste erkänna att man inte får samma stämning som med en bok men är man otålig så är man. Nu ska jag fortsätta läsa del tre...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Klart bättre lay out än köttfärgen tycker jag.



Förresten, hur små kattungar adopterar de bort? De däringa såg då inte ut att vara några tolv veckor, mer som åtta.



Nu ska jag fortsätta att rätta - underbar söndagssysselsättning.



Pussar och kramar

Mamma (99 dagar kvar)

2009-12-06 @ 12:46:00
URL: http://www.pimpaminhylla.se
Postat av: Hilding

Katter är utan tvekan de gulligaste och bästa djuren i världen! GE MEJ EN TILL KATTUNGE

2009-12-06 @ 15:31:34
Postat av: Papsi;-)

Tjaba Hanna,



Idag har vi postat din julklappar, kul va:-)?

Vi hoppas verkligen att de ska komma fram i tid. De är skickade som skrymmande brev eftersom det inte vägde mer än dryga kilot.



Layouten vart väldigt blommig och somrig i alla fall. Vilket passar mig som räknar ner dagarna till midvintersolståndet och våren. Usch vad jag "hatar" mörkret.



Saknar headern men den kommer väl inom kort.



Pussar & kramar från lilla papsi;-)

2009-12-06 @ 16:40:33
URL: http://sodertaljesk.se
Postat av: Almie

Fan vilken grymt snygg blogg! Och grymt gullig katt ^^

2009-12-06 @ 21:48:17
URL: http://almiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0