Tisdag, 15 December, kl 14:00

Då ska jag sammanfatta igen då, jag klumpar ihop allting som händer under en vecka i ett inlägg... ren lathet antar jag.

- Jag städade hos Lisa i fredags, det tog ungefär 1,30min och jag fick $20. Det blir en gång i veckan i fortsättningen, väldigt bra extra inkomst!
- Träffade Donna och några av de andra kvinnorna från boxningen i fredagskväll och det var hur kul som helst. Jag hade kramp i kinderna efter tre timmars skratt och trevligheter! Det stora pluset under kvällen var när Lulu bjöd hem mig till sig för julmiddag den 25. Blev överlycklig förstås för det innebär att jag inte behöver sitta här och tugga tonfisk på burk med den här familjen som jag är sjukt trött på.
- Min hösnuva börjar bli bättre, jag var täppt resten av förra veckan och hostade en del men nu är det mest en massa harkel. Jag överlevde i vilket fall.
- Planeringen för mina tre resor är i princip helt färdigställda. Jag är ganska nöjd, tyvärr gör jag inte allt jag vill helt enkelt för att det inte finns pengar. Jag kommer att komma hem fattig som en lus men jag tänker göra allt jag kan! Det ska bli jättekul i vilket fall. När allting är färdigställt (bokat och bestämt) berättar jag det här.

I lördags fick vi en "julgran". Sorry excuse for one if you ask me.



I morse vaknade jag och hittade FYRA spindlar som bosatt sig i mitt rum under natten. De var inte där när jag somnade igår i alla fall. De åkte upp i dammsugaren fort som attan.



Har säkert glömt att nämna något men det får bli senare i så fall. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0