Efter lång längtan...

Ikväll börjar min första kvällskurs, jippi! Gud vad jag har längtat efter det, anmälde mig för över en månad sedan... Digital Photography är det ikväll, Re-creational Painting imorgon. Håll tummarna för mig.

I övrigt finns det typ inget annat säga, barnen har börjat skolan igen så gamla rutinen rullar på. Horst kommer tillbaka från Tyskland på söndag. Charlies Änglar DVDn fungerade på dvd-spelaren så jag behöver inte bli frustrerad på den. Nu är klockan tjugo över nio på morgonen och jag ska gå ut i solen och ta en cyckeltur med Misbe.

Uppdaterar om kurserna senare eller jmorgon. :-)
Tills dess, några helt fantastiska himmelbilder, måndag morgon var det...

  
 

(PS. Hilding, du är efterbliven. Staden är Nelson, bredvid Nelson ligger Richmond och jag bor i Appleby som ligger precis utanför Richmond. Appleby = Härsnäs, Richmond = Mantorp och Nelson = Mjölby. Ungefär! Allting är samma "kommun", det tar ungefär 25 min att komma in till Nelson city. Kom in på Skype!)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jäkla häftiga färger på himlen! Och Hilding är onekligen fläckvis efterbliven ha ha ha ha.

Många pussar och kramar

Mamma

2009-07-23 @ 18:34:50
URL: http://www.pimpaminhylla.se
Postat av: Hilding

Okej xD så det var alltså nelson på bilden? (kommer bli efterblivenförklarad igen)

2009-07-25 @ 15:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0