Jag följer mönstret

De flesta som startar blogg tröttnar efter ett tag, man orkar liksom inte skriva mer. För mig är det en blandning, jag VILL jättegärna skriva det är bara att jag känner tidsbrist. När jag väl får tid vill jag bara varva ner och då orkar jag inte tänka på bloggen. Jag vill också veta vad som händer hemma och hos alla andra!

Ok, jag ska bättra mig, jag lovar. Barnen har lov en vecka till sen börjar de skolan igen och jag ska sluta SPCA på måndagar så att jag har lite mer tid att ladda batterierna för just nu är det full rulle. Så jag ska bli bättre, senare.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Åååååå - jag ska också bli bättre på allt....senare. Vad jag längtar till den tidpunkten men den ligger alltid framför mig :-)

Jag försöker förtvivlat hålla jämna steg med Rebecca på pimpa min hylla - det går inte bra.

Många svettiga pussar och kramar

Mamma - som försöker hinna så mkt som möjligt i trädgården innan det regnar nästa gång.

2009-07-08 @ 12:35:00
URL: http://www.pimpaminhylla.se
Postat av: Lotta

Ja, jag har iallafall saknat ditt bloggande dessa dagar. Är inne flera gånger om dagen. Men jag förstår om du inte har tid. Om du går in på min hemsida eller bloggen så finns det nya foton på bebisarna som idag är 5 veckor, och så söta så man kan käka upp dom :-)

Kraaaaaaaam Lotta

2009-07-08 @ 20:51:57
URL: http://www.tawallis.se
Postat av: Hilding

Ja som du redan vet så har jag ju fått min nya dator, men idag har jag köpt nått mer =) Skitsamma vad du tycker om det, så har jag i alla fall nu lämnat in mitt wii. Varför? För att jag inte har råd att köpa nya spel och sånt.. Jag skulle gärna haft kvar det om jag skulle haft det men nu är jag ju inte gjord av pengar. För pengarna jag fick från den köpte jag en 23" (ja, 23!!) från HP och jag är JÄTTENÖJD! Jag är redigt kär i den kan jag lova!

2009-07-10 @ 02:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0