Bilderbilderbilder (...)

Det är jobbigt att lägga upp bilder här för det tar sådan tid för dem att ladda. Första omgången här är i lite mindre storlek än vanligt helt enkelt för att spara tålamod. Tog bilderna i torsdags, himlen var jättehäftig!!!

   
  

Följande bilder är från i lördags när jag var på Rabbit Island och tog det lugnt. Mycket blått!

  

  

Sååå, kanske ska jag nämna lite snabbt att jag var inne på SPCA idag. Det var roligt. Fick en lite rundtur och så började jag jobba med en kvinna bland de katter som är färdiga för adoption. Så det var att städa ut och göra iordning. Jag ser fram emot torsdag när jag får börja jobba lite mer ordentligt. Men helst vill jag väll egentligen kela med katterna! Så fort jag ser dem så inser jag hur mycket en del av mig katter är och hur äckligt mycket jag saknar att ha dem omkring mig (försöker inte tänka på Lancelot för då kommer jag börja gråta). Jag älskar verkligen katter, punkti. Först nu inser jag vilken kattperson jag är.

Ajja, nu ska jag och Horst se någon film sen ska jag prata med mamma. Yay!

Kommentarer
Postat av: Mats

Hej Hanna

Jag har ju glömt att gratulera dig på din födelsedag, men här kommer det lite i efterskott.



Ni verkar ha en häftig himmel och bilderna på solnedgången är verkligen fina. Speciellt gillar jag den stående bilden på berget med det lilla trädet. Kanske lite brusig bild men annars helt rätt exponerad (det brukar vara lite svårt att få solnedgångar rätt).



Nu ska jag hem för Malin ringde precis och sa att vi har en bi-svärm i ett körsbärsträd. Det blir andra svärmen på två dagar.



MVH/Mats

2009-06-22 @ 10:26:22
URL: http://www.karlshall.se
Postat av: Hilding

Måste säga att fågelbilden (den näst sista) var rolig xD Asså, är det två styckeN? :S Ser ut att vara 3 ben eller nått xD därför gilla jag den.. ha det! =) Nu ska jag nämligen käka lite o dra ut sen igen ;)

2009-06-22 @ 22:55:56
Postat av: Mamma

Hej gumman

Har sitter jag i Tjeckien och skriver och tror jag ska fa lasa nagat. Men inte da - unge - har ar det meningen att jag skulle skriva ett utropstecken men det ar ett tjeckiskt tangentbord.

Manga pussar och kramar

Mamma

2009-06-26 @ 09:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0