Kortis

Min första kväll ensam med barnen är nu över. De fick gå och lägga sig halv sju så det var väll inte jätteansträngande. Mer att jag fick laga middag själv andra kvällen i rad. Haha jag hade vita bönor till lunch och kidneybönor till middag ^^' Aj då, bönöverdos... Behöver ändå köpa järntabletter imorgon, jag börjar känna min brist på det.


Efter barnen gått och lagt sig såg jag Leon, The Professional. Jag hade gärna sett något annat, det var lite smått deprimerande. Eller i vilket fall ganska tungt.


Har också äntligen anmält mig till kurserna på Waimea Collage så jag börjar den 22 juli, eller runt då. "Re-creational painting for non-beginners" och "Digital Photography". Spännande! Svänger också förbi SPCA idag för att anmäla mig som volontär, pratade med dem igår. Håll tummarna för mig!

Nu ska jag ut och äta frukost.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Hanna

Leon är en väldigt bra film jue, snyggt filmad också. Men visst är den sorglig också. Där har du ju Natalie Portman i en riktigt tidig roll! Om jag inte missminner mig.

Sista dagen på jobbet - pust! Och till råga på allt så gick mina glasögon just gått sönder - blä. Fast då får man ju köpa nya....men jag har ju inte rååååååd - yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyl.

Många pussar och kramar

Mamma

2009-06-16 @ 08:15:10
URL: http://ww3w.karlshall.se
Postat av: Hilding

HALV SJU!? Åh dear me, om ändå alexandra kunde gå och lägga sej lite tidigare.. Inte så tidigt kanske det var lite väl, men 9 skulle passa i alla fall xD

2009-06-16 @ 12:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0