Kortis


Kommentarer
Postat av: Hilding

Det är ju bra att det där SPCA värkar vara ett bra och roligt ställe! =) Kom du hem klockan 1 på natten eller vad? o.o jag fick inte riktigt grepp om det.. I så fall bakar du bröd då mitt i natten? xD

2009-06-29 @ 20:27:19
Postat av: Papsi;-)

Hallå Hanna!



Hilding har noll koll som vanligt, kan det ha varit kl. 13.00 kanske:-)!?!?



Du går och huttrar hela dagarna och här går vi runt och svettas. Det är väl bara för att jag klagade på det dåliga sommarvädret tidigare. Mitt semesterväder kan man inte klaga på iaf. Möjligen då att det är liiiiite för kvalmigt på kvällarna och nätterna.

Idag var Alexandra och jag iväg till Sundbyholm och badade för första gången. Farfar är på besök så vi fick skjuts. Iskallt vatten, men det svalkade underbart. När vi väl kom hem så har vi käkat sill på längden och tvären. Sill till förätt och stekt salt sill med massor av lök (på beställning av farfar) till middag. Super törstig blir man:-)!



Trodde vi skulle skypa ikväll, såg att du var inloggad ett kort ögonblick men plötsligt var du väck:-(. Jaj-ja vi får väl ta det en annan dag!



Pussar och kramar från Papsi;-)

2009-06-29 @ 23:31:43
Postat av: Lotta

Hej Hanna!

Tack för kommentarerna i bloggen. Visst är han fin.....lunkar fram som en liten isbjörn. Idag så är dom 4 veckor, och blir ju bara finare och finare. Gå in på hemsidan och kika på dom.



Måste ju också berätta (fast du kanske redan vet) att nu har Milla och Lancelot blivit mormor och morfar. Du får prata mer med din mamma så berättar hon.

Kramizar från en soltrött Lotta

2009-07-01 @ 17:35:10
URL: http://www.tawallis.se
Postat av: Papsi;-)

Kortis från Papsi, nu har jag postat cheese-slicern, så håll koll i postlådan!



Pussar och kramar från Papsi;-)

2009-07-03 @ 17:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0