Nu kommer det

Nu har Justines bilder äntligen överförts till dator. :-)

1, Semestern i Takaka, middag (med Justines föräldrar). 2, Pohara Beach i Takaka. 2, Kaiteriteri där jag tog måsbilden
  

Så det ni har väntat på haha! Bergsklättringen. Tyvärr blev Justines bild som skulle visa hur brant det var inte så bra, jag har trixat till den lite så om ni tittar ordentligt ni kanske kan se. Den första bilden tog vi på vägen tillbaka till bilen. Vi tror att vi besteg det högra berget där, även om det inte var just det berget så ger det er en idé om vad vi faktiskt gjorde...


    
  
Bild 3 är den första vi tog när vi sitter på ett fallet träd uppe på toppen. Horsts min på bild 4 är oslagbar. De sista två bilderna är tagna på vägen ner vilket ni kanske kunde lista ut eftersom jag är byxlös på den sista... :-P Så se till att ni får er ett gott skratt nu! HAHA 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej o du modiga

Jag måste säga att du ser mer glad och avslappnad ut än uttröttad intill dödens gräns :-)

Här regnar det och är rätt kallt så här lagom till midsommar. Så jag degar och frostar av frysen vilket var välbehövligt.

Pratiprattiden funkar bra men vi gör så att jag sätter på Hildings dator när vi fått kontakt.

Många pussar och kramar

Mamma

2009-06-18 @ 14:45:56
URL: http://www.karlshall.se
Postat av: Hilding

Har inte kunnat kommentera för har ju vart hos Elsa o nu är jag i köping ;) Men hur du kan gå utan byxor där förstår jag inte, det ser svinkallt ut! Och blött med desutom. Men det är kul o se lite bilder =) Synd bara att du måste censurera barnen för det skulle va kul o se dom med, men jag förstår om det inte går att ha med dom.

2009-06-22 @ 11:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0