Sova i synd

Okaj, så idag var det dags att byta lakan för första gången. Frågade Justine i morse vart dubbelsängslakanen låg och hon tog fram ett lakanset till mig, svart och vit randigt med någon figur på såg jag men tänkte inte mer på det. Sen kom jag tillbaka hit efter att ha kört in barnen till skola och dagis... dags att bädda sängen... DET ÄR PLAYBOY KANINER PÅ MITT NYA LAKAN!!! Såg ni? PLAYBOYKANIEN! I MIN säng! EWWWW Jag kände mig syndig och äcklig bara att ta i de där lakanen, ikväll ska jag sova i dem. Och det tar inte slut där, nej. Lakanen är inte silkiga eller bomull eller något, nae, det är FLANELL lakan. Hugh Hefner har smutsat ner sköna, underbara, oskyldiga flanelllakan med sin fula kanin. USH Gissa vem som kommer drömma mardrömmar inatt. Hjälp!!!

Pappa, tjatmåns, du får lite bilder på city imorgon.
PS. Hanna, vältränad? Haha Jag gör aldrig om den där bergsklättringen! Från och med nu blir det vanliga walkways. ;-)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha :-))

Det är ju bara små söööööööööööööta kaniner ju - Hugh Hefner har nog aldrig varit i närheten av dem.

Alltså Hanna - hur ska det gå? Först blir du av med brallorna på ett berg och sen måste du sova i syndiga lakan. Jag kommer att fnissa åt detta hela dagen.

Pussar och kramar

Mamma

2009-06-10 @ 07:51:33
URL: http://www.karlshall.se
Postat av: Papsi;-)

Flanellakan låter mysigt och varmt, om nu kaninerna stör dig kanske du kan vända på lakanet ut och in, om det nu är ett tryck bara?



Läste om din lilla bergsvandring i tisdags, det är ju underbart (förstår att det inte var det just då) men visst måste det kännas skönt efteråt att ha klarat sig igenom en sådan pärs. Hilding tänkte på någon låt när han läste det, jag tänkte på Justine som är gravid. Låter inte som en optimal idé att ge sig ut på sådana strapatser då!



Gubben på parkeringen, jag tyckte du sa "en kille" men jag förstår om han nu var i 40+ åldern.



Bilder-bilder, jag vill ha bilder:-), ska bli spännande att se den från toppen av er vandring. Hur högt var berget förresten?



Puss och kram

Papsi;-)

2009-06-10 @ 10:28:19
Postat av: Lotta

Ja, precis som din mamma så kan jag inte hålla mig för skratt.......hur gick det, hade du några mardrömmar??

Bebisarna är idag 1 vecka och det finns massor av nya bilder på dom på min hemsida, och som vanligt så kladdar jag ju i bloggen

Kraaaaaaaaaaam

2009-06-10 @ 11:08:47
URL: http://www.tawallis.se
Postat av: Karin

hahahaha!!! det bästa du kan hoppas på nu hanna är att dom har varit tvättade, ordentligt .. ;)

2009-06-10 @ 18:06:39
Postat av: Hanna

Haha, vanliga walkways, det finns inte så många vanliga walkways, alla går konstant uppför och sen konstant nedför. I alla fall alla jag kommer ihåg, kanske inte lika mycket som den där men ändå ;-)

2009-06-10 @ 18:38:32
URL: http://nogg.se/hep
Postat av: Hilding

Mamma sa det där med lakan i bilen idag, och jag blir ju nästan avundsjuk :O Jag skulle fan vilja ha sånna lakan, låter ju grymt xD Ge mej =D

2009-06-10 @ 22:31:18
Postat av: Rebecca

Det här är upprörande! Jag är med dig, Hanna! Ingen kvinna ska behöva sova i kvinnoförnedrande sängkläder och ingen man ska göra det även om han vill (blänger lite på Hilding). Nej, vi ska bekämpa förtrycket var än dess chavunistiska gristryn dyker upp. Gör plakat! Demonsterar! Hungerstrejka! Byt lakan! Ner med patriarkatet nu. Idag Playboy lakan... i morgon... bara Gud vet vilka följder det kan få för kvinnor världen över! Nej, våga vägra rosa kaniner och krossa den förödande mansdominansen i världen nu!



PUH.... det var allt för mig. :)

2009-06-27 @ 15:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0