4 down, 1 to go

Nu är det bara en vecka kvar. Om exakt en vecka sitter jag på London, Heathrow och väntar... AAAHHHH!
Imorgon är sista dagen på jobbet, känns jättetråkigt att säga hej då till tvåorna. Kommer att sakna dem jättemycket, de får mig att skratta jämt. Utan tvekan att jag åker och jobbar hos dem när jag kommer tillbaka nästa år, då ska de ju sluta trean! De små liven.

Jag har ännu inte fått adressen till Robertsons (familjen) men efter att ha sökt runt lite på Vita Sidorna NZ tror jag att jag hittat rätt, här är Google Earth bilden av huset. Är inte helt säker på att det är här men nästan.



Om ni vill titta närmre så sök Redwood Road, Appleby, Nelson på Google Earth och zooma in så får ni se! :-)

Kommentarer
Postat av: Almie

Du är snart där! Världens underbaraste plats! Un-fucking-believable! :D Lycka till!

2009-05-19 @ 14:44:29
URL: http://almiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0