Det blev en fågel

Jag försöker glömma gårdagens frustrationer om bagagevikt och istället se saker i ett positivt perspektiv. Jag tog mig friheten att stanna hemma idag. Det var väl behövt! Kommer behöva all energi jag kan få för imorgon och fredag, så blir det hårda vikarielivet på högstadiet igen.

För första gången på över ett halvår så målade(/tecknade) jag idag. Jag älskar verkligen att göra det, vet inte varför jag inte gör det oftare. I höstas hade jag trots allt all tid i världen att vara kreativ på. Men jag antar att kreativeten sinar när man mår urk. Nu mår jag ju ganska bra och mitt "kreativa flöde" blev en fågel, en kiwi fågel.



Kanske inte är nödvändigt att kalla det mitt kreativa flöde. SÅ kreativ behövde jag ju inte vara, jag utgick trots allt efter en bild från Google... Hmm

Kommentarer
Postat av: Almie

väldigt lik. girl, you got talent!

2009-05-19 @ 14:42:57
URL: http://almiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0