Lista

Behövde göra om listan för mig själv, mamma surar ihop på mig för att jag inte fixar allt på en gång, som om jag kunde det! Alltid kommer det upp något nytt. Har gjort mycket som inte står eller har stått på den här listan. Det känns som att jag inte gör annat än ringer och ringer och frågar och frågar... gaaah

x Ringa Heidi och Monica och be om dubbelrecept för mina medeciner
---> Ta ut medecinerna
x Rådfråga Länsförsäkringar om den fullmakt jag ska ge mamma
---> Skriva under och fixa själva fullmakten
x Ringa Länsförsäkringar, kolla vad min reseförsäkring kommer täcka
---> Köpa reseförsäkring
x Ansök om Working Holiday Visa

---> Betala visumet

Utöver det där måste jag fixa deklarationen, ta blodprov i Motala osv osv.... AHH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0