Och så var det blott fyra dagar kvar...

Nu är det mesta fixat, det enda som fattas är ett sista paket magmedecin och sen är det KLART! Alla förberedelser är finito som man säger.
Jag är mest stolt över de sysselsättningar jag kommit på som ska hjälpa mig fördriva tiden under min över 33 timmar långa resa. Så nu hoppas jag innerligt att jag ska slippa total rastlöshet. Men om du har fler förslag dela gärna med dig.

¤ Bok: Angels and Demons
¤ Korsordstidning
¤ Fulladdad ZEN (musikspelare)
¤ 11 tråddockor för att fläta armband av
¤ Litet ritblock och en bunt pennor

Förutom det så vet jag nu adressen till familjen Robertson för er som är roliga och vill skicka brev eller något annat. :-) Brevet bör nog adresseras till Hanna Bjärnlid C/O Robertson eller något,

185 Redwood Road
Appleby, Nelson
New Zealand

Kommentarer
Postat av: Nilla

jag ska försöka att skicka ett brev till dig vännen! har du min adress till hotellet?

2009-05-22 @ 16:32:33
URL: http://lovleyeleganse.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Fulladdad Zen? Med vad? :O

2009-06-26 @ 21:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0