Rundturen

Nu har jag lyckats få upp rundturen av huset som jag gjorde igår (fredag). Jag ser lite bekymrad ut i första videon, jag vet inte varför men jag var i vilket fall inte bekymrad. Solen stack väll lite i ögonen kanske... Anyways, fyra filmer som visar er omkring hos familjen Robertson. Jag kommer även ta ner dessa från YouTube sen (om en vecka eller två) eftersom det är rätt privata bilder. Om ni, av någon okänd anledning, vill spara filmerna använd zamzar.org eller mediaconverter.org


Kommentarer
Postat av: Mamma

Uppsträckning från coachen finns på mejlen! Jag tittar MYCKET strängt på dig just nu och jag tror du vet varför.

Många pussar och kramar

Mamma

2009-05-30 @ 09:54:36
URL: http://www.karlshäll.se
Postat av: Hanna

Åh, vad kul att se dig. Det vill jag göra oftare!



Brödet känner jag igen, Jessica åt sånt (ibland) kommer dock inte ihåg om det var det positiva eller negativa brödet. Hoppas på att det var positivt! Handduken också! Kul att se den, nu är den tillbaka i sitt hemland! Synd bara att den inte torkar.



Måste kommentera duscharna också, antingen skålhett eller kallt, det känner jag igen. De verkar bara vara Sverige som har ordet lagom... ;-)



Btw, kul att se dig. Hoppas det blir bra och att det inte blir alltför kallt i vinter. Kul med det där gosedjuret, har aldrig hört talas om dem innan. Ta nu massa bilder, filmer och rapportera. Jag äskar rapporter!



Puss på dig!

2009-05-30 @ 10:59:07
URL: http://nogg.se/hep
Postat av: Hilding

Kul och se hur huset! Sitter på ett internet café i stockholm atm och ska snart ge mej av mot t-centralen och ta mej hem till farsan och omorn bär det av hemmåt =) Hoppas det bli varmare!

2009-05-30 @ 16:05:40
Postat av: Mamma

Och så glömde jag skriva att jag fnissat precis hela dagen åt den duschande tysken :-)



Pussar och kramar

Mamma

2009-05-30 @ 16:24:22
URL: http://www.karlshall.se
Postat av: Almie

Åh gud vad mycket bekant! Spisplattorna som ser ut som "snäckor", de finns på vartenda hostel på NZ! Och den smarta diskborsten med inbyggt diskmedel! Den gillade jag iaf.



Det glutenfria brödet som är så...kompakt. Jag känner igen det. Jag tyckte det var lite för segt, men det gick ju att rosta...



Sen måste jag följa Hannas exempel och kommentera duscharna. Antingen iskallt eller skållhett. Jo jag vet...suck. Och vad jag skrattade när du berättade om (för att citera din mor) den duschande tysken! Haha! Klockrent. Tyskar är inte som alla andra. :P



Ta hand om dig och fortsätt öva på vänstertrafik-körandet! Puss och kram!

2009-05-31 @ 20:39:38
URL: http://almiie.blogg.se/
Postat av: Karin

Mycket underhållande att du springer runt i svarta fingervantar, ser ut som en inbrottstjuv i filmerna. Klockrent! :D Kör hårt Hanna!

2009-06-03 @ 14:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0