Snopen

Jaha, då är jag i princip färdigpackad i den stora väskan. Har tre toppar kvar att lägga i som hänger på tork. Jag ställer mig på vågen, sen ställer jag mig på vågen med väskan och det visar sig att den bara väger 26 lbs (KG har gått sönder, CP-våg). Jag får ha med mig 44 lbs. Huh? Hur gick det ihop? 11 kg packning? När jag hade 23 kilo med mig hem efter 6 dagar i London? Och mitt handbagage väger bara ett par kilo... GRATTIS HANNA!
Första tanken var att nu kan jag ju ta med mig mer än planerat, men sen tänkte jag på hemresan... jag kan köpa drygt 10kg kläder och skor i NZ då! :-D Förmodligen ännu mer eftersom jag har med mig lite som kommer bli aktuellt att slänga. Jippi!

Funderar dock på att ta med mig hårtorken, den väger ju inte många hekto...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Herregud, hur lyckas du?

2009-05-24 @ 20:48:43
URL: http://nogg.se/hep

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0