Vampyrer

Torsdag, 26 November, kl 22:04

Jag har idag tittat klart på hela första säsongen av True Blood, good stuff! Eftersom jag varit ledig hela dagen och inte har råd att köpa bensin för att åka någonstans har jag fått underhålla mig här. Förutom att åka till boxningen nu på kvällen satt jag och gjorde mig själv till en vampyr till exempel.



Det var nästan så att jag hade glömt hur underbart kul det är att photoshopa, manipulera bilder... jag har ju inte gjort mycket sådant sen jag kom hit men det kanske det blir ändring på nu när jag inser hur mycket jag älskar det.

Vad mer? Jag pratade med Sabina på msn i morse och det fick mig nästan att gråta av glädje. Som jag har saknat den lilla varelsen!
Imorgon är jag ledig igen för planerna ändrades lite, Justine hämtar barnen och tar ut dem på picknick. Vad jag ska göra är inte besämt, förmodligen blir det inte så mycket köra bil eftersom bensin fortfarande är ett problem. Kanske unnar jag mig själv att åka in till Nelson och gå en promenad där. Håll tummarna för vädret! Idag har det varit storm i princip, trots skinande sol och klarblå himmel. Har varit och fotograferat lite men lägger kanske upp bilderna imorgon, har inte fört över dem till datorn från kameran än...

Nu ska jag sluta babbla och sova istället. Kl är 10 och jag vill läsa min bok.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Pumavampyr!!! (Eller är pumor bara medelålders kvinnor??)

Jag är så glad att du kommer hem tidigare så du kan inte ana. Hilding bara suckar för att jag säger det två gånger i kvarten ungefär.



Många pussar och kramar

Mamma

2009-11-27 @ 16:00:30
URL: http://www.pimpaminhylla.se
Postat av: Papsi;-)

Hallåj Hanna,

OTidigare?, och inget talar du om för farsan...hur ska jag tolka det:-)? När i mars kommer du hem?



Gräslig vampyrlook tycker jag, men kanske är det vampyrer ska vara? Jag menar, vem har sett en söt vampyr?



Pappa sliter och sliter, finns numera också på nätet http://www.stpress.se/zino.aspx?articleID=15866. Hade två riktigt "apiga dagar i veckan som gick, då jag inte var hemma förrän 22.00.

Imorgon blir det väl stallet som vanligt med Alexandra och därefter julstök med hennes kör.



Bamsekram från mig.

Papsi;-)

2009-11-27 @ 17:57:40
URL: http://sodertaljesk.se
Postat av: Hilding

Nu vaknade jag precis hos farsan och är trött som få.. Och som vanligt skulle jag också vilja kunna photoshopa men orkar ta mej fan inte xD

2009-11-28 @ 13:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0