Kris på Nya Zeeland

Det har varit dåligt uppdaterat under veckan, sorry! De senaste 48 timmarna har Internet pajjat för att komma tillbaka och pajja igen, suck. Helt opålitligt så vi får se hur det går.

Som sagt. Kris på Nya Zeeland. Framtiden är oviss, vi får se hur jag klarar mig ur denna, minst sagt, knepiga och orättvisa situation. Ush.
Följande skulle jag vilja säga till H-äcklett:

”I’m not doing anything for you? I’ll remember that when I vacuum your floors, clean and fold your clothes, dust your house, clean your dishes and scrub your toilets and shower and generally spending several hours every week keeping your house a habitable place. I can keep on going, telling you everything I do for you but I’m not going to waste the time. Overloading your sorry excuse for a brain with things that will not even begin to penetrate that abnormally ugly and thick scull of yours is something I will not give you the honour of doing."

“I thought you were just a big asshole. I was terribly wrong. You are officially the most vile and despicable creature I have ever had the misfortune to meet. I can’t even begin to tell you how immensely sorry I feel for J who has to stick with you and give birth to a child carrying your should-be-erased-from-the-face-off-the-earth genes. It’s ironic how Justine left Keith because he was controlling and then ending up with filthy vermin like you, someone who isn’t even worth hating. I simply despise you and wish, for the good of mankind, that one day soon you and J will realize what an utterly sickening person you are. I can not think of a worse punishment for you than realizing that.”

“You have made it quite clear that what you seek is not and Au Pair, or any worker living in the 21st century. I suggest you find a time machine, go back 200 years and you might find a slave who will be willing to leave the “comfort” of an employer in the 1800-hundreds and come here and work for this century’s biggest jerk.”


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag undrar om jag inte ska dra ut den där drapan och visa mina elever ett exempel hur man kan tala om för någon att den personen ska dra åt helvete. Och detta utan att svära en enda gång!



Många många kramar och pussar

Mamma

2009-10-30 @ 20:04:07
URL: http://www.karlshall.se
Postat av: Lotta Wallin

Hej HAnna!

Ett litet tag se. Det var ord och inga visor...hoppas allting är bra....Kram Lotta

2009-10-31 @ 17:37:44
URL: http://www.tawallis.se
Postat av: Papsi;-)

Gokväll älskade dotter!

Har hört av mamma vad som hänt och nu läst ditt senaste blogginlägg. Denna där, är inte värd någon som helst kommentar egentligen.

Står bakom dig i alla lägen det vet du och så länge du inte sänker dig till den nivå som denna där, så kommer du att koma ur det här med hedern i behåll, oavsett om det blir en fortsättning eller inte.



Tyvärr har jag jobbat väldigt mycket senaste dagarna och sov hos farfar i torsdagskväll. Åkte sedan direkt ut till Ärla. Har därför inte kunnat vara tillgänglig på Skypen. Imorgon söndag åker vi hem då dkulle det fungera om internet fungerar för dig! Du kan väl lägga ett mess?



Pussar och kramar, papsi;-)

2009-10-31 @ 20:28:53
Postat av: Mamma

Ta genast bort alla namn då det är sökbart - jag har kollat. Kalla dem bara för J eller H eller ännu hellre något fejkat.



Förresten är jag orolig när jag inget hör från dig så jag ringer i kväll, svensk tid, på din mobiltelefon om jag inget hör.



Många pussar och kramar

Mamma

2009-11-02 @ 16:28:50
URL: http://www.pimpaminhylla.se
Postat av: Almie

Kan inte annat än att hålla med mor din. Vilken avhyvling utan några som helst svordomar...jag är imponerad! Jag har ingen aning om vad som föreligger detta extramt arga inlägg, men vad det än gäller så är jag säker på att jag håller med dig.

2009-11-02 @ 16:41:12
URL: http://almiie.blogg.se/
Postat av: Hilding

Fast "asshole" trodde jag var en svordom? :O eller ah svordom och svordom det är ett organ men vafan? xD i så fall kan man ju inte se "fuck" som svordom heller.. MEn fin diss i alla fall, gillade delen "your sorry excuse of a brain" och det, hahaha!!

2009-11-02 @ 18:49:07
Postat av: Papsi;-)

Gokväll Hansi, pratade kort med mamma på telefon då hon berättade om ert samtal. Jag vill understryka vikten av att avidentifiera namnen i din blogg. Använd alias t.ex.



Puss & kram papsi;-)

2009-11-02 @ 20:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0