Som från en tidsmaskin

Fredag, 23 Oktober, kl 21:30

Först vill jag börja med att visa de fina väderrapporter jag följer... Förövrigt var det inge regn idag alls, mest sol med en del irriterande moln. Titta på söndagens prognos, haha!



Sen kan jag berätta att jag var hos frisören igår igen... det var mycket hår som rykte, mer än jag insåg när jag satt i stolen. Jag har fått lugg till exempel, eller halvlugg; den kommer fram när det blåser och när jag inte drar den åt sidan. Lockarna kom fram i vilket fall, jag har ännu inte tvättat det (det blir imorgon efter boxningen!). Men eftersom det inte är mycket hår kvar så borde det väll vara fluffigt...
Jag skrev ju om 80-talsfluff, det kanske jag inte borde ha gjort, min önskan gick (typ) i uppfyllelse. Det ser ut som om jag klivit ut ur 1989, möjligtvis 1990/1991, hehe. Ändå ser det inte så fluffigt ut på bilden som det var i "verkligheten".




Så kan det gå!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är jättefin i håret!

Vi är på Öland och här är vädret ännu sämre. Men det är vackert. Fan vet var vi ska äta ikväll för det är dött här. I morgon äter vi på lyxkrog.



Många pussar och kramar

Mamma

2009-10-23 @ 16:35:32
URL: http://www,pimpaminhylla.se
Postat av: Almie

Fint hår! Jag gillar't! ;)

2009-10-24 @ 15:59:36
Postat av: Papsi;-)

Kan bara instämma, vi tycker alla här hemma att du ser jättefin ut!

Trot eller ej, men jag är övertygad om att det kommer en dag när du är trött på solen och värmen:-).



Puss-puss, papsi;-)

2009-10-24 @ 18:36:42
URL: http://sodertaljesk.se
Postat av: Karin

frillan var najs, hanna! :)

2009-10-26 @ 14:05:24
Postat av: Hilding

Det blev ju bra =D sry att jag inte varit inne på skype.. måste skaffa en ny för jehona logga in på sin så min auto logg in och jag har glömt både inlogg och lösen xD JAg ger dej den såfort jag gjort en ny =)

2009-10-30 @ 18:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0