ARGHHH FUCK YOU ***** *********



Starka känslor kräver starka rubriker* , jag är så förbannad just nu att jag inte tänker censurera mig själv eller några känslor.
Att Horst är världens jubelidiot är inget nytt under solen, men idag tog han priset i världens jubelidiot genom tiderna. Låt oss inte glömma att Horst är en vuxen man, hade han varit en tonåring hade jag accepterat hans beteende men det är fullständigt oacceptabelt från någon i hans ålder.

TV:n i mitt rum slutade fungera veckan efter Horst åkte till Tyskland, alltså i början på juli. Tryckte på ON-knappen men skrämen förblev svart, inte brusig utan svart. Så något fungerade uppenbarligen inte som det skulle. Bytte kontakt i mitt rum men utan resultat. Har provat att sätta på TV:n MÅNGA gånger under de senaste två månaderna men det har inte fungerat. Mitt tålamod tog slut idag (nu på förmiddagen) när jag hade vårstädning av mitt rum och jag bestämde mig för att slänga ut TV:n (den samlar ju damm).
Eftersom Horst och Justine har tagit ledigt idag var Horst då hemma och frågade mig dumt varför jag tagit ut TV:n från mitt rum. Jag uppdaterade honom om läget varav han blankt vägrade tro mig. Så istället för att säga "Ok" eller "Om du vill ha kvar den hjälper jag dig gärna att fixa och se vad som är fel" så sätter han in sladden i en kontakt för att se om jag bara hittade på allting. Givetvis får han då "kontakt", och TV:n brusar på för fullt. Eftersom jag har varit ovän med apparaten i två månader nu sa jag bara "Jaja, den har inte fungerat i mitt rum så jag vill inte längre ha den". Då börjar ärthjärnan säga emot! "Nää, den fungerar ju titta. Jag fattar inte vad du pratar om, titta här HAHAHAHAHAH". I mitt huvud och i min blick: CENSUR YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag försöker hålla lugnet dock och upprepar att den klart och tydligt inte fungerade i mitt rum, därför åker den ut.
Den dumma jäveln släpper inte ämnet utan fortsätter att säga emot. In genom dörren kommer killarna från restaurangen (de, Horst och Justine skulle ut och fiska) och givetvis börjar Horst och berätta vad som pågår. Han lägger fram det som om jag är efterbliven och inte fattar att TV:n fungerar och tillsammans börjar alla skratta. I mitt huvud: JAG SKA KASTRERA ER MED EN SLÖ SKRIDSKO INNAN JAG LÅNGSAMT PLÅGAR IHJÄL ER!!!!!!!!
Jag ville inte sjunka till Horsts nivå och upprepar mig själv ännu en gång "TV:n fungerade inte i mitt rum, jag har inget tålamod kvar med den, jag vill inte längre ha den. Punkt."
Jag lämnar dem och då är Justine redo att åka så det åker iväg. Kvar är jag här arg som ett bi.
Min gissning är att TV:n tar lite mycket elektricitet och att kontakten i min vägg inte kan ta både TV:n och allt det andra (lampa, dator, värmemadrassen) så då är det ju värdelöst i alla fall.

SUCK. Sättet Horst hanterade den här situationen har öppnat upp mina ögon (IGEN) för hur korkad han är, jag har totalt tappat all respekt för den där så kallade människan.

* Har nu censurerat mig själv, barn och sådant...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha ha ha - lever han verkligen fortfarande? Dina blickar skulle kunna stoppa en anfallande tiger så orden räcker nog inte riktigt till för att förklara hans totala brist på andra hjärnfunktioner mer än de mest väsentliga för att kunna röra sig, kläcka ur sig osmarta meningar och skita (på alla sätt).



Det hedrar dig att du inte tänker sänka dig till hans amöbanivå men det oroar mig hur du ska stå ut med idioten. Men ett bra sätt är faktiskt att tycka synd om folk - det ÄR ju synd om honom. Gud har nog placerat honom på den här jorden för att vi ska lära oss tålmodighet. Så brukar jag resonera för att jag inte ska hitta på något som orsakar trassel för mig.

2009-09-08 @ 08:25:12
URL: http://www.pimpaminhylla.se
Postat av: Almie

Herregud. Om nån skulle behandla mig så skulle jag oxå vilja kastrera honom med en slö skridsko. Eller något värre. Usch vad jag avskyr nedlåtande människor! Men det är bra. Sjunk inte till hans nivå. Lova mig det! Försök behålla lugnet och avreager dig sen på oss. Btw, nämnde detta för pappa och han sa att tyskar är såna :) Men han är ju inte heller riktigt objektiv kanske...



Btw nummer 2. Jag har sett fragment av "din arga blick" och den är inte att leka med. Kör hårt.



Btw så saknar jag dig.

2009-09-08 @ 17:29:38
URL: http://almiie.blogg.se/
Postat av: Mamma

Läs mejl förresten. Men om de står och hånskrattar kan man .....jag skulle blivit galen. End of that story.

2009-09-08 @ 19:06:08
URL: http://www.pimpaminhylla.se
Postat av: Papsi;-)

Hallå Hanna...!

Finns inte så många fler kloka ord att säga kring Horst och hans beteende, eller brist på, än vad som redan sagts. Kan bara instämma. Tyskar! Mr Messersmith kan dra dit solen aldrig lyser!



Nog om det, behåll din stolthet och krydda med lite "tycka-synd-om-mentalitet":-)



Med tanke på hur man inte bygger hus på Nya Zeeland så kan jag tro att det ligger något i din gissning. Förmodligen felaktig spänning eller nått liknande!?

Njae nu är jag som bekant ingen elektriker eller tysk heller för den delen....men!



Kan bli lägligt med lite semester för din del snart som jag tolkar det!?



Pussar och kramar

Papsi;-)

P.S. Jag har hälsat till min bror och hans familj från dig, som du bl.a sa sist vi skypade, de hälsar tillbaka. Jag har också delat med mig av länken till din blogg, bara så du vet!D.S.

2009-09-08 @ 20:56:48
URL: http://sodertaljesk.se
Postat av: Papsi;-)

Just det, kom på en sak, du vet med dig att inte Horst känner till din blogg och adressen dit?

Han kanske inte kan läsa Svenska men rubriken kanske han klarar!?



Fundersamma papsi;-)

2009-09-08 @ 21:02:26
URL: http://sodertaljesk.se
Postat av: Sabina

Hej! Jg hoppas att allt är bra med dig ?! Det var väldigt länge sedan vi pratade. Hoppas vi kan bestäma något datum? Kan du på tidag klockan åtta? :) Med mig är allt bra. :):) Tack för det jätte fina födelsedags smset vart helt rörd. :) Tänker på dig jätte mycket. Funderar på att åka ner och hälsa på dig ska bara jobba lite mer först :) pussar i mängder / sabina

2009-09-12 @ 15:12:53
Postat av: Sabina

Hej! Jg hoppas att allt är bra med dig ?! Det var väldigt länge sedan vi pratade. Hoppas vi kan bestäma något datum? Kan du på tidag klockan åtta? :) Med mig är allt bra. :):) Tack för det jätte fina födelsedags smset vart helt rörd. :) Tänker på dig jätte mycket. Funderar på att åka ner och hälsa på dig ska bara jobba lite mer först :) pussar i mängder / sabina

2009-09-12 @ 15:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0