Onsdag, 23/9

Nu sitter jag pa biblioteket igen och kan darfor inte skriva med vara svenska bokstaver (finns inget svenskt rattningsprogram i Word heller sa jag reserverar mig for eventuella stavfel och grammatiska fel). Kommer nog skriva en del blogg pa biblioteket i fortsattningen eftersom jag spenderar en hel del tid har. Efter att jag lamnat Fergus och Kate pa morgonen, aker jag till boxningen och ar dar fram till 11 ungefar. Da ar det lite sent att aka hem och sedan aka in igen for att hamta Kate 12:30, sa jag stannar inne i Richmond. Darfor gar jag till biblioteket dar jag laser tidningar och de bocker (MER BOKTIPS TACK!) jag lanar. Man har lite mer energi att blogga nar man sitter har ocksa, an man har pa kvallen menar jag. Pa kvallen satter jag sallan ens pa datorn.

Ikvall har jag barnen fram tills jag kor dem till Keith. Har dem aven hela kvallen imorgon. Pa lordag permanentar jag haret (YES!) och fran nasta vecka har barnen lov i tva veckor, pust. Sa en del planering nu for hur jag ska underhalla dem hela dagarna. Ajja.

VARNING! Lang trakig redovisning om min kropp och diet, HAHA. Det bara blev sa...

Jag har idag lost ett problem som jag haft enda sen jag kom hit: min aptit. Sedan juni har jag gatt runt och haft en ENORMT mycket storre aptit an jag hade hemma och jag kunde inte lista ut varfor. Efter ett samtal med Donna (boxningsinstruktoren) idag och i mandags sa har jag/vi kommit fram till problemet: proteinbrist. Horst gillar ju inte att laga fisk sa det ater jag i princip aldrig, jag ater inte heller bonor trots att jag forsoker saga att han garna far tillaga det. Min middag bestar oftast av rotfrukter i olika varianter, oftast drankt i olja. Inte konstigt att jag alltid kanner mig hungrig om jag inte far i mig protein. Sa jag ska imorgon inhandla proteinpulver som jag kan ta med varje maltid, sa att jag far i mig tillrackligt. Har ocksa kopt Omega 3 piller. Tillsammans med det, proteinpulvret och 1,5 - 2 liter vatten om dagen kommer jag forhoppningsvis inom ett par mander tappa de 8% kroppsfett jag behover bli av med. Det aterstar att se!!!


Kommentarer
Postat av: Papsi;-)

Hallå Hansi,



Håller naturligtvis tummarna för att du ska komma tillrätta med aptiten, även om jag är lite skeptisk till "piller".



Vi är i Ärla i helgen fram till söndag eftermiddag (Svensk tid) så det fungerar dåligt med Skype. Jobbar i Stockholm imorgon fredag oxå så det är inget alternativ. Har du möjlighet söndag kväll (måndag morgon hos dig) så är det okej för mig!



Puss & kram

Papsi;-)

2009-09-24 @ 21:41:48
URL: http://sodertaljesk.se
Postat av: Hilding

ÄRU NÅ STARK ÄN DÅ? Själv har man ju lan just nu och ska bara bli fetare =)

2009-09-26 @ 02:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0