Slappt

Igår var jag inne i Nelson och såg Distric 9 med Lloyd. Jag rekomenderar inte filmen, den var "disturbing" hela vägen igenom. Fick läsa när jag kom hem för att skaka av mig den obehagliga känslan den gav mig.

Idag har jag tagit det väldigt väldigt lugnt, lite för lugnt, jag känner mig som världens slacker.
I morse var det upp och gå till boxningen, första gången på över en vecka. Det var verkligen härligt att komma igång igen. De nya träningsskorna jag inhandlade gjorde susen för mina fötter så jag körde järnet på hopprepet.

Efter denna aktiva morgon kommer jag hem vid tio-tiden och efter dusch sätter jag mig ute i solen. Totalt ca fem timmar har jag spenderat i solen idag; läst Northanger Abbey och halvsovit. Jaa jag var insmörjd med solskyddskräm.
Det började bli lite kallare framåt tre så då gick jag in, städade och nu vid fem sitter jag här i vardagsrummet. Christian sitter och sover i soffan mittemot. Han har äntligen hittat en lägenhet och flyttar dit nästa vecka. Phew! Det ska bli skönt, behöver man inte slåss om Kates uppmärksamhet längre...

Idag fick jag skivan med elva Mitt i Naturen avsnitt som mamma snällt skickat! Ni kan ju gissa vad jag ska göra ikväll. (Förutom att prata med mamma och pappa på Skype, tack!)

Imorgon? SPCA på förmiddagen men har inte en susning om eftermiddagen. Är vädret fint kanske jag tar mig ut till Abel Tasman National Park och går en sväng där. Tills dess, trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0