Tramp stamp

Det mesta lunkar på och det händer inte sådär överdrivet mycket. Idag har jag gått runt och ojjat mig över en muskelknut som knutat ihop sig på ryggen på min högra sida, lite ovanför midjan. Ett hopplöst ställe att komma åt så jag kan inte "trycka mig själv" mot dörrposten. Både Kate och Fergus har fått ställa sig och trycka knät på knuten men det har endast varit tillfällig lösning. Efter några minuter är smärtan tillbaka, grr. Det gör ont när jag gäspar och ibland när jag andas. När Justine kom hem var hon snäll nog att trycka på muskelknuten men det hjälpte också bara tillfälligt. SUCK! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den. Är den kvar imorgon kanske jag frågar Donna på boxningen om hon kan hjälpa mig, hon är ju stark... blir knäpp om det inte löser sig.

Nu ska jag sluta tänka på det. Moving on! Till vad? Vet ej. Det är redan september, tiden går fort och långsamt på samma gång. Livet är inte så spännande. Men nästa helg blir det Christchurch och en hel vecka friiiii!!!! Det ser jag fram emot. Sen är det ytterligare en vecka som följs av helgen där jag permanentar håret och hux flux har vi oktober. Man blir ju nästan mörkrädd.


Kommentarer
Postat av: Almie

Christchurch kommer bli så otroligt roligt! (om den där knuten bara kunde lösa upp sig...) Själv har jag börjat skolan nu. På riktigt. Jag fattar nada men förhoppningsvis löser det sig.. Ångest. Igen.

2009-09-01 @ 20:32:00
URL: http://almiie.blogg.se/
Postat av: Mamma

Muskelknutor är ett elände men jag har ett mammaförslag - givetvis. Kolla om du kan hitta motsvarigheten till Voltarensalva. Smörj in eländet enligt beskrivning på förpackningen. Tänk bara på att du inte får sola området (om du nu skulle få för dig något så dumt he he) upp till 14 dagar efter sista behandling. Förmodligen vet Donna vad sådan salva kan heta i NZ. Muskelknutor är skit.



Hmmm...en hel vecka utan kontakt....kan du skicka SMS? Sen förväntas det bilder! Det ska bli urkul att höra om din egna semestervecka.



Många pussar och kramar

Mamma

2009-09-02 @ 08:57:54
URL: http://www.pimpaminhylla.se
Postat av: Hilding

Muskelknut låter inte skönt =/ Appropå nått helt annat har jag fått mina kockkläder idag! yippie Man känner säg väldigt kockaktig i dom xD Servering/fin skor köpte vi idag med för 1100kr (mamma var inte glad). Skype om du kan!

2009-09-04 @ 16:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0