Nere på tråkig mark

Fredag, 26 februari, kl 20:15

Två väldigt sega dagar har släpat sig fram här. Både igår och idag var totalt misslyckade dagar. Eftersom jag håller på varenda öre nu vill jag inte lägga pengar på bensin så jag åker ingenstans... SPCA igår och Richmond idag (där jag förövrigt städade hos Lisa), that's it. Det mest spännande som hänt är att jag slappat på Rabbit Island och simmat lite. Vad hände med planen att verkligen njuta av min sista tid här...? Suck. Helgen blir förhoppningsvis bättre. Imorgon är det boxning sen åker jag och Lloyd ut till Aniseed Valley och förhoppningsvis blir det bad där, om det inte är alldeles för kallt. Hoppas också på pizza till middag imorgon vilket kanske är en onödig utgift men hemma är det ont om glutenfria pizzor så jag tänker passa på.

Igår såg jag Rocky, supertråkig film. Vilken besvikelse. Varför är tråkiga filmer så långa för? 105 min är alldeles för långt för en så seg film. Nu ska jag fortsätta ha tråkigt med Dexter.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Box Jelly Fish, hört talas om den? Annars kan du se filmen Seven Pounds alt googla så får du veta mer. Den finns där på NZoch man DÖR. Var försiktig med badet och håll dig vid liv så att jag får krama dig om två och en halv vecka. Jag kan inte gå ifrån traditionen att oroa mig, om du vill bränna dig på maneter kan vi åka till västkusten så du får bränna dig på mer ofarliga varianter.

Jakob och Filippa är här och Jakob är urball. Fn är han dödens kär i Hilding och kan inte släppa honom med blicken eller näven för den delen.



Många kramar och pussar

Mamma

2010-02-26 @ 12:05:06
URL: http://www.pimpaminhylla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0