En lordag

Lordag, 23 Januari, kl 12:54

Har sitter jag en lordag eftermiddag pa bibblan och hackar. Helen och John (Justines foraldrar) ar fortfarande pa besok hos oss och de slappte av mig i Richmond centrum for att sedan aka till Justine som ar hos Lisa. Jag foljde med for att komma ut ur huset utan att behova lagga ut pengar for bensin (hehe). Men kaffet jag drack for en timme sedan har upprort min mage nagot fruktansvart! Ja ni laste ratt, jag har druckit kaffe i ca en vecka nu. Eller det ar vall kanske inte rent kaffe... det ar kaffe blandat med mjolk, kakao och en matsked honung! En moccachino kan man kalla det. Gott ar det men jag bor sluta dricka det med omedelbar verkan med tanke pa vad det gor for min stackars mage. Suck. Jag ville ga runt har i stan ett tag men jag har ratt ont sa darfor stannade jag har pa bibblan. De stanger om 10 min dock sa jag maste vall dra mig vidare nagonstans. Lyckligtvis var jag smart och tog inte med mig pengar sa jag kan inte slosa pengar pa att shoppa. Men kanske slosar jag pengar pa att kopa sushi till lunch. Inte bra inte bra men gott.

Ett flummigt inlagg, men hjarnan fungerar inte sa bra nar magen inte ar glad. Vi far se hur lange jag ar kvar har i city innan jag aker hem igen. Jag har inga planer for idag over huvudtaget. Vadret ar uruselt, vilket det har varit hela veckan! Regn, regn och ater regn. Alla klagar pa vilken usel sommar det ar i ar, ratt trist men det ar som det ar. Det ar inte sa kallt i vilket fall, det ar ju bra.

Nahe nu rinner klockan ivag, jag ska vall ga vidare innan jag blir utslangd harifran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0