Livet går vidare

Onsdag, 6 Januari, kl 19:55

Vad händer här? Solen har strålat i två dagar vilket har varit mycket uppskattat. Visst har det varit rätt blåsigt men luftfuktigheten har gått ner! Tack gode gud.
Igår var jag tillbaka på boxning efter en veckas uppehåll, jag trodde det skulle gå åt pipsvängen men det kändes bara jättebra. Insåg också hur mycket jag saknat det och att det kommer bli jobbigt värre att komma hem och inte få fortsätta på det här sättet. Tyvärr är det bara två pass den här veckan, nästa är på torsdag och sen nästa vecka är allt tillbaka som vanligt men då ska jag ju iväg på semster! Men men.

Också igår åkte jag, Kate och Fergus ner till stranden på Rabbit Island och hade det jättekul. Det var rätt höga vågor men med vässade ögon (jag hittade på det uttrycket själv) gick det bra. Som vi skrattade! Sorgligt nog tror jag att jag brände mig, trots solkräm. Det bränner på ryggen...

Idag var jag nere på Rabbit Island själv och simmade i ännu högre vågor, svalde en del saltvatten, blä. Var även ute i Tahunanui som där det var späckat med folk! Man kan ju tro att de flesta är tillbaka på jobbet nu men icke, det var packat på stranden och i hela området.

Det var mina tråkiga två dagar, har jag lovat att skriva oftare så blir det en del tråkiga inlägg, så är det!


Kommentarer
Postat av: Hilding

Det gör inget om det inte är überintressant, för det e kul att höra vad som hänt ändå =D

2010-01-06 @ 18:16:29
Postat av: Papsi;-)

Tjenare Hanna,



Har försökt få träff på dig på skypen senaste dagarna men utan framgång. Vi ska till Ärla idag torsdag och kommer hem igen imorgon fredga på eftermiddagen.



Kan du ge mig en hint om en bra tid?



Senaste dagarna har vi haft RIKTIG vinter, - 22 grader som topp, brrrrrr. Tror du papsi längtar till våren? Inte bara av den anledningen heller...:-).



Py-py, många kramar!

Papsi;-)

2010-01-07 @ 11:05:15
URL: http://www.sodertaljesk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0