Så bär det av

Tisdag, 12 Januari, kl 20:00

Ett snabbt inlägg innan jag ger mig iväg imorgon bitti. I söndags kom världens kyla, en arktisk vind har blåst in över Nya Zeeland för här har det plötsligt blivit oktober igen. Ligger runt 10 grader på morgonen och under dagen går det knappt upp till 15. Regnet har öst ner. Vi fick lite eftermiddagssol idag men nu ligger världens molntäcke över oss. Vem är skitsur? Jag. Här ska jag ut på världens semester, jag ska äntligen få se Abel Tasman och så får jag göra det i regn. Det här ska föreställa den soligaste delen av hela Nya Zeeland! Så väljer jag den sämsta möjliga veckan. Suck. Håll tummarna för att det blir bättre!

Kommer tillbaka lördag eller söndag kväll, beror på hur vädret går och om jag känner mig klar med resan. Håll utkik efter inlägg om hur allting gått då! Kom gärna in på Skype söndag morgon er tid, möjligtvis söndag kväll om jag tar mig in måndag morgon.

Ajöss!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ett litet sms nu och då till orolig moder eller fader är inte så dumt. Hoppas vädret blir perfekt med sol! Och ha det underbart!



Många pussar och kramar

Mamma

2010-01-12 @ 09:18:54
URL: http://www.pimpaminhylla.se
Postat av: Hilding

Hoppas det blir bättre.. Det är ju så himla typyskt =/ Ha det så kul ändå!

2010-01-13 @ 13:56:05
Postat av: Sabina

Hej! Skulle bara medela att jag har skaffat en blogg nu :) beani-beani.blogspot.com

Ha det så bra puss & kram

2010-01-13 @ 19:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0