Mer värme, mycket sand

Söndag, 30 Januari, kl

Vad har hänt här? Inte så mycket alls, jag har (som förväntat) jobbat hela helgen. Igår däremot var bara en jobbig dag. Justine sa i fredags kväll att jag kunde gå på boxningen på morgonen vilket var schysst så jag åker iväg lördag morgon. Kommer tillbaka hit kl 10, då visar det sig att Justine kan ta barnen fram tills 1, hon tar dem in till Richmond. Ok, jag står standby. Kl 1 ringer hon och säger att hon kommer hem halv fyra... tack, hela lördagens spenderades här i standby-läge helt enkelt. När de kom hem halv fyra var de full rulle däremot. Barnen blev små demoner och de åkte i säng tidigt för det inte spelade någon roll hur jag och Justine försökte hantera dem. Ush, tänker inte gå in på det, jobbigt värre bara.

Som sagt tidigare har de senaste dagarna varit varma, idag har nog varit varmast. Solen bränner verkligen, det är akutmycket solskyddskräm på. Fick åka till SPCA i morse vilket var skönt men kom tillbaka hit för lunch och sen åkte jag och barnen till stranden och träffade Gale och Callum där IGEN! Så skönt att coola ner. Tyvärr blåste vinden upp rejält efter någon timme och då har man sand ÖVERALLT. Inte trevligt så vi kom tillbaka hit vid 3- tiden.

Jag har lyckats smöra till mig ledigt imorgon! Eftersom solen ser ut att hålla i sig och Lloyd är ledig från jobbet åker vi ner till Nelson Lakes National Park, äntligen! Har planerat att åka dit så många gånger men nu blir det äntligen av. Tjiho! Bildhets imorgon då.

Tills dess får ni några bilder på gårdagens solnedgång som gick utmärkt att fotografera, det händer inte ofta! Världens fullmåne också så jag hade apkonstiga mardrömmar.

  
 

Kommentarer
Postat av: Hilding

Och imorn börajr riktiga skolan.. nu måste mab göra läxor igen =/

2010-01-31 @ 15:53:33
Postat av: Papsi;-)

Hejsan Hanna, VILKA bilder!! Vi ylar mot fullmånen här hemma i fredags:-). Hoppas att du och Lloyd verkligen kommer iväg nu, och att inga nya happenings kommer från familjen!



Hilding - av din stavning att döma så behövs de vanliga lektionerna:-)!



Pussar och kramar, papsi;-)

2010-02-01 @ 20:56:53
URL: http://www.sodertaljesk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0