Ni kan vall latsas?

Jag vet att bloggen har pagatt i nio mander nu och det borjar kanske bli lite tjatigt att lasa om mitt liv har i kiwilandet. Wow-factorn har dott for lange sedan och nu ar jag inte ens vard ett besok pa kvallen innan datorn stangs av. MEN om du tittar hit trots all formodan, kan du vall skriva en liiiiiten kommentar? Ett HEJ racker faktiskt, det ar bara trevligt att se nagat liksom. Det ar inte langt kvar nu, snart sjunker den har bloggen bort och hamnar i havet av overgivna bloggar. Men innan den dagen uppskattas lite uppmarksamhet. Bara lite.


Forovrigt har Nelson fatt molnfeber efter en stralande helg. Bade igar och idag ar gratt sa jag gor inte mycket min sista vecka har. Nu sitter jag pa bibblan t ex bara for att komma ut ur huset, mowahaha. Ska kanske ga och hamta ungarna ocksa...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag läser vareviga dugg och ofta flera gånger plus skriver kommentarer så det så :-)



Förbered din hemkomst genom att packa varma kläder lättåtkomligt. Säg till om jag ska ta med hemifrån för du kommer garanterat att frysa ändan av dig här.



Våren känns mycket långt borta. Just nu minusgrader och strålande sol för en gångs skull. Men igår när jag åkte hem var det snö och blåst och halt som f-n och jag var i vanlig ordning livrädd.



Detta är den värsta vintern jag varit med om på bra många år. Bina har inte kunna rensningsflyga heller och marken kommer jag inte ihåg hur den ser ut. Vårblommorna lyser med sin frånvaro och de enda som tror på våren just nu är fåglarna som börjat gapa på rätt bra.



Pussar och kramar i mängd

Mamma

2010-03-02 @ 10:41:24
URL: http://www.pimpaminhylla.se
Postat av: Mats

HEJ

2010-03-02 @ 14:27:36
URL: http://www.karlshall.se
Postat av: Lippe

Hej Hanna!!

Var ute och kollade dina bilder från bungyjumpen (din bror ville att vi skulle kolla de häftiga bilderna på hans syrra)

Sedan kommenterade jag bilderna på din mors FB och då tyckte hon jag skulle läsa din blogg - så här är jag!

Vilket äventyr du har varit på!! Så häftigt, jag blir både glad och inte så lite avundsjuk när jag kollar in din blogg! Ska kolla om det inte finns någon variant för " medelålders damer"

Och snart kommer du hem igen!! Sug i dej varenda minut du har kvar och var stolt över dig själv att du fixat allt ifrån hemlängtan till praktiska problem och krånglande människor. Och alla äventyr du varit med om, inte bara i gummisnoddar, utan i mötet med livet på en helt främmande kontinent. Stark är du! Och en duktig fotograf!!

Ha det bra den sista tiden Down Under, snart är du åter i din ömmma moders armar!!

Hälsningar Lippe

2010-03-02 @ 20:01:34
Postat av: Hanna

Med eller utan liv, jag läser din blogg och jag tycker fortfarande att det är intressant.



Jag kan upplysa dig om att jag just har kommit hem från en promenad i kyla, blåst och snö. I förrgår var det blask och nu är det snöstorm igen. Men men, jag klagar inte, skulle jag aldrig få för mig att göra ;-) Jag skulle dock mer än gärna hoppa ut från ett flygplan i ett land där solen just nu skymtar med sin närvaro lite oftare än vad den gör här, en bro skulle också gå bra. Se till att njuta av din närvaro, jag kan lova dig att du inte skulle vilja befinna dig här hemma just nu.

2010-03-02 @ 20:19:46
URL: http://nogg.se/hep
Postat av: Hilding

Haha förlåt att jag är osocial xD Men jag brukar faktiskt kolla nästan varje dag (när jag är hemma) om du laggt ut nått nytt ;)

2010-03-03 @ 08:27:04
Postat av: Mamma

Och jag bryter ihop för inget av mina barn kan stava ordentligt. Vad har jag gjort för fel? Jag är ju för fan svensklärare! Jag tror jag måste införa något sanktionssystem.



Pussar och kramar

Mamma

2010-03-03 @ 09:01:55
URL: http://www.pimpaminhylla.se
Postat av: Anonym

Jag säger som Hanna: med eller utan liv. Jag läser din blogg så ofta jag kan. :)

Tack för grattishälsningen, men ditt sms kom inte fram, buhää :( Undra varför? Hum flum...



SNART är du hemma!!! ^^

2010-03-03 @ 15:21:14
Postat av: Almie

Btw så var det Jessica som skrev, glömde visst skriva namn.

2010-03-03 @ 15:21:40
URL: http://almiie.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja du.....jag är ju här och läser NÄSTAN varje dag. Även om jag kanske inte lägger in någon kommentar varje gång. Har för övrigt fullt upp med bebisarna som idag är 9 veckor......bebisar som har Lancelot som farfar :-) Men det visste du kanske redan!!?? Sen så får man ju lite skrämselhicka av att skriva här, med tanke på din kära mor.....TÄNK OM MAN SKRIVER FEL :) Nädå.....skojar bara. Måste vara skönt för dig att snart få komma hem och få lite "mammavård" Ha det gott Hanna. Hoppas verkligen att du fortsätter med ditt bloggande även när du kommer hem.....det finns säkert något som du kan skriva om.

Kram Lotta & kizzarna

2010-03-03 @ 17:12:42
URL: http://www.tawallis.se
Postat av: Papsi;-)

Hallåj Hansi,



Nu är det verkligen countdown, mindre än 14 dagar kvar så trampar du snö igen. Som jag sagt till dig på Skypen, se till att ha kläder i beredskap, även om du kanske kommer att sitta i en varm bil under resan hem.



Vi längtar alla efter att få krama om dig igen!



Pussar & kramar från både mig och Alexandra!

Papsi;-)



Kommentar till Malin: Det finns ett gammalt uttryck som går nått i stilen med - Skomakarens barn...

kanske ligger någon sanning i det:-)?



2010-03-03 @ 20:10:59
URL: http://www.posten.se
Postat av: Mamma

Sören> de gör det för att retas är jag övertygad om. En dag kommer hämnden moahahahahaha!

2010-03-03 @ 22:02:19
URL: http://www.pimpaminhylla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0