Sista helgen (lördag då)

Lördag, 6 Mars, kl 10:14 (gud vad jag glömmer att skriva det här, suck)

Det blev boxning nu på morgnen, tjiho! Det roliga var att endast jag och Lulu var där så det blev ett kul avslut. Jag började trots allt själv så det var trevligt att ge järnet med henne sista gången. Har fått svar (e-mail) från Mjölbys boxningsklubb men frågan är om det logistiska problemet (transport framförallt) går att lösa. Det visar sig!

Nu är jag back home och ska hämta barnen från restaurangen kl 11, då förbereder vi picknick och åker ut till Cable Bay där vi möter upp Gale och Callum kl 1. Just nu är himlen grå men förhoppningsvis klarnar det upp, annars kanske stranden blir lite kall...

Ikväll blir jag upphämtad av Lulu och vi åker till en mexikansk restaurang i Tahunanui dit alla boxare är medbjudna, vissa hade förhinder men några stycken lär vi väll bli i alla fall.

Imorgon är ett stort frågetecken så det får jag återkomma med senare. Adiós!

Kommentarer
Postat av: Papsi;-)

Har du packat klart älskling?

Ses snart;-)

2010-03-06 @ 23:05:27
URL: http://www.posten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0