Sorry I'm leaving.

Måndag, 8 Februari, kl 22:10

Söndag kl tre körde jag hem till Donna med galgar och halv-improviserad chokladmousse (som var jättepopulär hos alla, enda ingredienserna var äggvitor och choklad!) och när jag kom fram satt vi i ett par timmar snackade. Sen kom hennes son Harry och man Rob hem och middagen började förberedas och sedan satt vi alla och hade trevligt. Det var Juldagen all over again helt enkelt! Jag fick slita mig därifrån framåt nio- tiden och jag ville inte tänka på att säga hej då till Donna. Sen stod vi där och det var hej då dags och jag ville bara börja storböla. Lyckades hålla masken fram tills jag började köra hem. Det är löjligt men sant. Jag kommer sakna henne så fruktansvärt mycket. Lyckligtvis flyttar hon tillbaka till Devon i April och ca 6 månader framåt och vi pratade om att träffas då när vi båda är i Europa. Finns inte på min världskarta att vi inte gör det och det sa jag förstås till henne haha. Tack gode Gud sa hon inte emot. Men vi får fortsätta hålla kontakt över mail också antar jag. Annars vet jag inte vad jag gör!

Ush nu tänker vi inte på det. Idag var nästan en vanlig dag. Det stora spännande var att jag har packat mycket. Min stora väska är nästan färdigpackad så jag ställde mig på vågen… ooopsie, den väger 20 kg redan. Det är alla förbannade presenter och skor som väger! =) Men det får väll gå på nått vänster. En del kläder hänger kvar i garderoben och kommer inte hem helt enkelt, några skor också. Kan faktiskt inte offra mer.

Gale var världens ängel och gav mig en av hennes gamla backpacker-väskor så den kommer fungera som handbagage medan jag reser, det gör allting mycket lättare. Däremot får jag nog gott använda min egen 50- litersväska när jag väl åker. Tror inte jag kan ha den där stora ryggsäcken som handbagage precis, den lär vägas! Vi får se hur det går helt enkelt. Packar resten imorgon och sedan är jag på väg. Hur ska detta gå?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Allt går! Om inte annat får du väl betala lite extra ifall det blir övervikt.

2010-03-08 @ 19:18:15
Postat av: Hanna

Som sagt, allt går med våld och silvertejp! Packa massa saker i en bag och ha som handbagage, det du kan bära över axeln och inte ser ut att plåga dig alltför mycket lär de inte väga, tro mig jag vet ;-)

2010-03-09 @ 09:13:50
URL: http://nogg.se/hep
Postat av: Hilding

USch då.. men varför kände du dej tvungen att hålla masken? det e väll inget dåligt att gråta? xD sorgligt iaf

2010-03-09 @ 09:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0