Vi ses pa andra sidan!

Mandag, 15 Mars, kl

Jag skrev ett inlagg pa min dator igar kvall men jag glomde lagga det pa USB-minnet sa att jag kunde lagga upp det har fran Internet cafet. Men det kommer upp nar jag kommer hem tillsammans med en redovisning vad jag gjort idag, min sista dag har. Nu ar det fortfarande morgon och jag spenderar ungefar 40min till har pa cafeet innan jag gar tillbaka till hostellet och gor lunch. Sen sticker jag ner pa stan innan jag aker ut till flygplatsen!

Det har blir ett kort och konsist inlagg. Det allra sista fran Nya Zeeland. Vi ses pa andra sidan. =)


Kommentarer
Postat av: Hilding

Och imorn smäller det! =)

2010-03-15 @ 11:00:02
Postat av: papsi;-)

Att jag ser fram emot morgondagen är bara en underdrift:-)!



Tur att jag inte är skrockfull, man skulle kunna göra en annan tolkning av sista meningen än avsett, hmmmm gillar not!



Puss & kram

Papsi;-)

2010-03-15 @ 21:24:09
URL: http://www.sodertaljesk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0